התחברות
הרשמה
למי שעשה בבגרות בעברית מערכת הצורות, זה קשה?
אני פשוט עושה את זה שנה הבאה ולא יודע אם זה עדיף על תחביר
14 במאי 2023, 23:39
בגרות
לשון
לשון עברית
2 תשובות
לא קל, אבל בהחלט לא הכי קשה ואפשר להסתדר.
א
אָן
מסובך אבל אפשרי, לגמרי עדיף על תחביר
K
Kir
באותו הנושא:
למי שעשה את מערכת הצורות בבגרות בלשון (זאת שאלה ממש פשוטה)
מי שעשה היום את הבגרות בעברית ועשה את החלק של מערכת הצורות
אפשר עזרה בעברית? מערכת הצורות
איזה פרק לדעתכם עדיף בבגרות בעברית מערכת הצורות או תחביר ואם כן למה?
מה לדעתכם יותר קשה בבגרות בלשון- תחביר או מערכת הצורות, ומה אתם למדתם לבגרות?
מחר בבגרות בלשון אתם עושים תחביר או מערכת הצורות?
מישהו שטוב בעברית במערכת הצורות ויכול לעזור בבקשה לקראת הבגרות ב30.05?
היום בבגרות בלשון להתחיל עם הטקסטים או מערכת הצורות?מה אתם חושבים?
אתם עונים מחר בבגרות על הפרק של תחביר או מערכת הצורות?
דחוף מה יותר קל לעשות בבגרות בלשון תחביר או מערכת הצורות?
בבגרות בלשון כדאי לענות קודם על החלק של מערכת הצורות או קודם לעשות את הסקירה?