6 תשובות
שואל השאלה:
^^הבנתי שמשחקים אבל איך כאילו מה עושים שם
אנונימית
פשוט משחק יריות כזה כמו כל משחק של בנים
את צונחת במפה
משיגה נשקים מבתים
סה"כ יש בהתחלה 100 שחקנים
המטרה שלך זה להשאר אחרונה
ע"י כך שאת הורגת את שאר השחקנים
זה משחק של סורבייבל כמו בערך פורטנייט אבל בלי הבניות וכו...
די דומה...
משחקים..?
וזה תלוי את מי את שואלת
יש כאלה יכולים לשחק 10 שעות רק פאבגי ויש כאלה שלא יכולים לשחק אפילו 10 דקות
אחלה משחק בסהכ
זה חמוד, פעם זה היה ה- להיט