9 תשובות
את חכמה
את חכמה אחותי
ותמיד אפשר להשתפר וללמוד מטעויות אז הכל טוב
ותמיד אפשר להשתפר וללמוד מטעויות אז הכל טוב
היי
הציונים לא קובעים אם את מטומטמת או חכמה
יכול להיות שנבחנת לא היית מרוכזת
את לא באמת יודעת
ויש לך עוד נושאים שאת חזקה בהם
זה שבית ספר לא בוחן עליהם לא אומר שהנםלא קיימים
זה לא הייה אצלך, הבעיה בבית ספר שלא לימדו אותך טוב או שהסביבה לא הייתה נוחה 3>
הציונים לא קובעים אם את מטומטמת או חכמה
יכול להיות שנבחנת לא היית מרוכזת
את לא באמת יודעת
ויש לך עוד נושאים שאת חזקה בהם
זה שבית ספר לא בוחן עליהם לא אומר שהנםלא קיימים
זה לא הייה אצלך, הבעיה בבית ספר שלא לימדו אותך טוב או שהסביבה לא הייתה נוחה 3>
קודם כל, את חכמה. שקלת אולי שיש לך דיסקלקוליה? (לקות במתמטיקה) נראה לי ששווה לבדוק.
זה פשוט תחום מסויים שקצת יותר קשה לך בו זה לא הופך אותך לטיפשה
תעריכי ת עצמך ישלך ציונים מעולים
לפעמים פשוט יש מקצוע אחד שאת פחות טובה בו הכל טוב
תעריכי ת עצמך ישלך ציונים מעולים
לפעמים פשוט יש מקצוע אחד שאת פחות טובה בו הכל טוב
יכול להיותשקצת קשה לך עם מספרים אבל אל תדאגי חיים מתמטיקה של בית ספר לא תעזור לך בשיט בחיים. אף אחד לא ישאל אותך באמצע הרחוב משוואות או כמה תפוחים יש לדני או תוכיחי שזה משולש. יש לך ציונים למופת את חכמה רצח אל תורידי לעצמך!
ציונים לא מעידים על חוכמה.
חכמה יותר מדי בא לי להיות כמות
שואל השאלה:
תודה רבה חברה!
אתם מדהימים.
תודה רבה חברה!
אתם מדהימים.
אנונימית
באותו הנושא: