4 תשובות
תלחצי על סמל של הפלייסטיישן על השלט
תלכי לשלט (נראה לי שזה השלישי מימין)
תלחצי עליו פעמיים ואז יהיה לך אופציה של power off
תלכי לשלט (נראה לי שזה השלישי מימין)
תלחצי עליו פעמיים ואז יהיה לך אופציה של power off
שואל השאלה:
אני לא רוצה לכבות את הסוני
אני רק רוצה לכבות את השלט ולהמשיך לראות טלווזיה דרך הסוני
אני לא רוצה לכבות את הסוני
אני רק רוצה לכבות את השלט ולהמשיך לראות טלווזיה דרך הסוני
אנונימית
זה מה שאני מסבירה
לכבות את השלט
הכי הכי ימינה אמור להיות כיבוי של הסוני, 2 לפני אמור להיות מה שקשור לשלט
לכבות את השלט
הכי הכי ימינה אמור להיות כיבוי של הסוני, 2 לפני אמור להיות מה שקשור לשלט
שואל השאלה:
זה לא עובד
זה לא עובד
אנונימית
באותו הנושא: