5 תשובות
התעוררו נשבעת שידעתי שזה יקרה
כי היה חסר להם דלק וכל זה ובלי זה הם לא היו יכולים להמשיך במבצע אז שנכנסו להפסקת אש הם בטח נצלו את זה איזה מפגר*ם
שואל השאלה:
הם אומרים שזה היה כושל וביבי מתחיל להאמין!!!!!!!! לאלאלאלאלאל
אנונימית
^^כן אני מודעת לזה
תקשיבו אבל לא יהיה לדעתי מבצע
כמו שהיה אתמול, פשוט צהל יתקוף כזה בקטנה וזהו כל אחד ימשיך לדרכו לא נראלי מתאים להם עכשיו עוד להמשיך אחריי שחיסלנו להם בכירים
ירי רקטי שממשיך, הפרו את הפסקת האש