11 תשובות
שואל השאלה:
אבל לא חייב להיות מקרבי אם אני אלך לחיל האוויר ובעזרת השם ילך לי טוב נראלי שיש לי סיכוי דעי למה להוריד
אנונימית
כי אין שום סיכוי שתהיה רמטכל אישה, מצטערת
אנונימית
שואל השאלה:
אבל אני יכולה לנסות לא? דעי חיימי
אנונימית
שואל השאלה:
טוב יאללה יאללה לא צריך אני אנסה מקסימום אני אפרוש אני יהיה משקית ממטרות תאחלו לי בהצלחה חמודים
אנונימית
כן אבל בואי נגיד שהבעיה היא לא שאת מחיל האוויר, אלא יותר במגדר שלך
אבל בהצלחה
אנונימית
אין לדעת, באמת שאין לדעת.
הנקודה שלי היא שאין חוק שאומר שנשים לא יכולות להיות רמטכליות, וטכנית, אישה יכולה להתגייס ללוחמה, ולסיים הכשרה, ולצאת מכים, ולצאת קצונה, ולטפס בדרגות עד למעלה. טכנית אפשרי.
שואל השאלה:
^^ חיימשלי את
אנונימית
חייב להיות לוחם כדי להיות רמטכ"ל.
חלוץ היה טייס, שזה לוחם.
זה לא עניין של מגדר, זה עניין של תפקיד והכשרה.
חייב להיות לוחם כדי להיות רמטכ"ל.
כולכם אומרים פה באופן חד משמעי שאין זיכוי שתהיה רמטכ"ל אישה.
למה?
יש לוחמות? אכן.
יש קצינות? אכן.
נכון שעוד אין לוחמת שהגיעה לתפקיד סגן רמטכ"ל על מנת להיבחר להיות הרמטכ"ל הבאה, אבל טכנית אין שום מניעה שזה יקרה. ואין שום דרך לדעת לאן העציד יביא אותנו. כי זה תהליך, זה לוקח זמן, אבל אנחנו בכיוון.