4 תשובות
^ אז אישית לא הייתי יוצאת
שואל השאלה:
רבתי ריב פצוצים עם שתי בנות שם ועם השאר אני בכלל לא מדברת
אנונימית
שואל השאלה:
כולם שם כבר מכירים אותי, 6 שנים
אנונימית
מה זאת אומרת נעלמו? רבת איתם כאילו לאחרונה? אם זה ריב רציני ואת חושבת שיהיה לך משעמם לבד אל תצאי אם זה ריב שטויות שאת יודעת שתחזרו לדבר אז את יכולה לצאת זה יגבש חזרה.
אם אין לך חברים בכללי ואת מרגישה שזה יהיה לך חסר אל תצאי