23 תשובות
תליית נעליים על חוטי חשמל היא פעולה שנעשית לעיתים קרובות על ידי צעירים וצעירות ברחובות, במיוחד במקומות ציבוריים כמו רחובות מרכזיים וגני ציבור. אין כמעט שום משמעות פרקטית לפעולה זו, אלא היא מהווה בדרך כלל פעילות תרבותית או פשוט חשיבה מצחיקה וקלושה.
אחת התיאוריות המציעות סיבה לתליית נעליים על חוטי חשמל היא כי הנעליים מייצגות את הנוער והצעירות של העיר או המקום וכי התלייה מהווה איזון חברתי בין הצעירים לזקנים. ישנם גם אלמנטים של התנגדות ומחאה חברתית בתופעה זו, כך שמישהו שמתלה נעליים על חוטי חשמל עשוי לרצות להביע דעה או להתנגד לתרבות הקיימת
אחת התיאוריות המציעות סיבה לתליית נעליים על חוטי חשמל היא כי הנעליים מייצגות את הנוער והצעירות של העיר או המקום וכי התלייה מהווה איזון חברתי בין הצעירים לזקנים. ישנם גם אלמנטים של התנגדות ומחאה חברתית בתופעה זו, כך שמישהו שמתלה נעליים על חוטי חשמל עשוי לרצות להביע דעה או להתנגד לתרבות הקיימת
אומרים שבמקום שבו תולים נעליים על חוטי חשמל מתקיימות עסקאות סמים
אומרים שהנעליים על חוטי חשמל מסמלים עסקאות סמים וככה אנשים שמקיימים עסקאות סמים יודעים לאן ללכת ואיפה יש עסקאות
זה לא באמת עסקאות סמים רק משהו שילדים עושים
פעם זה היה סימן למשטרה שיש במקום הזה מכירות סמים.
כשאת רואה נעליים תלויות זה אומר שפעם או שאולי אפילו עד היום יש שם בלילה מכירות סמים. וזה סמל מסחרי של הסוחרי סמים. כיום כבר פחות משתמשים בזה כי המשטרה כבר הבינה את הסמל.
כשאת רואה נעליים תלויות זה אומר שפעם או שאולי אפילו עד היום יש שם בלילה מכירות סמים. וזה סמל מסחרי של הסוחרי סמים. כיום כבר פחות משתמשים בזה כי המשטרה כבר הבינה את הסמל.
דת או משהו נראלי
זה סוכרי סמים לא?
יש שאומרים שזה מסמן שהיה או יש במקום סוחרי סמים
מבטיח שאני עוד רואה כאלה.
זה מעיד על תחנת סמים איפהשהו ברחוב/ בהמשך / לא יודע איך בדיוק אבל זה מסמן מיקום
זה מעיד על תחנת סמים איפהשהו ברחוב/ בהמשך / לא יודע איך בדיוק אבל זה מסמן מיקום
זה מסמל שהיה במקום שבו שמו את הנעליים אנשים שהתאבדו
נראה לי זה טרנד של מבוגרים
יש הרבה פעמים נעליים על חוטי חשמל
באזור שלי
ויש פה אנשים נרקומנים
אני לא יודע אם זה קשור
מצטרף לשאלה
באזור שלי
ויש פה אנשים נרקומנים
אני לא יודע אם זה קשור
מצטרף לשאלה
אצלי היו סוחרי סמים וכל זה
ותלו נעליים
כנראה שזה זה או לא יודעת
ותלו נעליים
כנראה שזה זה או לא יודעת
סימון שהיה סמים במקום
אבל השאלה הכי גדולה היא
איך הם טולים את הנעליים?!
איך הם טולים את הנעליים?!
^
קושרים אותן אחת לשניה וזורקים
קושרים אותן אחת לשניה וזורקים
זה לא של סוחרי סמים, אנשים חושבים ככה בגלל כל מיני סדרות, לסוחרי סמים יש שיטות הרבה יותר מתוחכמות והרבה פחות בולטות לעין, אם זאת גם הייתה השיטה שלהם היא לא הייתה ידועה להרבה אנשים אחרת יתפסו אותם.
זה סתם משחק שאנשים היו משחקים בו פעם.
זה סתם משחק שאנשים היו משחקים בו פעם.
אנונימית
פעם זה היה תחנת סמים
בגלל אדון מנסה
אנונימית
סתם בשביל כיף, אלו נעליים הרוסות וכאלו וזה כיף היה לשחק פעם עם הילדים בשכונה מי מצליח לתקוע על הכבל.
(הדבר הזה של השוכרי סמים זו שטות, כאילו אולי זה נכון אבל זה ממש לא לכל מקרה, למשל ביסודי חברים שלי זרקו על הכבלים בעצמם ולא בשביל סמים אלא סתם בשביל הכיף וככה זה בעוד הרבה מקומות. אז באמת שאני לא מבין על מה המינוסים)
(הדבר הזה של השוכרי סמים זו שטות, כאילו אולי זה נכון אבל זה ממש לא לכל מקרה, למשל ביסודי חברים שלי זרקו על הכבלים בעצמם ולא בשביל סמים אלא סתם בשביל הכיף וככה זה בעוד הרבה מקומות. אז באמת שאני לא מבין על מה המינוסים)
זה מסמל שהיה במקום שבו שמו את הנעליים סוחריי סמים
סתם ככה. באמת שאין סיבה מיוחדת
זה כת סודית