17 תשובות
עזרתי לך ? אם לא תבדקי בגוגל אולי יהיה כתוב שם לא ממליצה במיוחד
זה ממש עצוב להיות מאומצת וזה בחירה ממש חזקה למה את צריכה את זה? את לא מבינה כמה זה עצוב להיות מאומץ ולא לגור עם ההורים האמיתיים שלך למה שבן אדם ירצה דבר כזה מרצון
שואל השאלה:
כי רע לו? במיוחד עם האמא
איזה עוד סיבה
אנונימית
שואל השאלה:
ככה
אנונימית
ההורים שלך צריכים לשלוח אותך לפניימיה ואז מישהו ייקח אותך :\ ולמה את צריכה את זה ?
מה? למהנ
שואל השאלה:
לא לכולם יש אמא טובה
אנונימית
אה אז בגיל 18 תעזבי אותם בשקט
שואל השאלה:
איך?
אנונימית
יש לך בחירה ב גיל 18 לעזוב את המשפחה
שואל השאלה:
אה
תודהה
אנונימית
שואל השאלה:
כאילו לעבור דירה? או מה
אנונימית
כן את יכולה לעבור דירה או משהו , אבל את צריכה כסף כן ?
את לא חייבת להיות מאומצת את יכולה לחיות בפניימיה פשוט
אז תתחילי עם הסבתא/סבא/אבא לא מחליטים דבר כזה בשניה
שואל השאלה:
אני עוד מעט בת 18
^ולא
אנונימית
תתאמצי.