9 תשובות
למה זה מה שעובר לאנשים בראש בחמש בבוקר
בראש
בברך? מקומות שאין בהם עצבים כאלה
שואל השאלה:
חוכמולוגיםם....חח
בין כפות רגליים, שחי ובטן, מה תבחרו?
חוכמולוגיםם....חח
בין כפות רגליים, שחי ובטן, מה תבחרו?
אנונימי
יד או מרפק או משהו.
^^או רגליים או בטן. כנראה רגליים, המצב הכי פחות מלחיץ כי זה הכי רחוק מהפרצוף שלי.
בידיים ואפילו המדגדג שיער זה ממש כיף
^^^^בטן
כל השאר אני רגישהה
כל השאר אני רגישהה
בדגדגן
אנונימית
באותו הנושא: