14 תשובות
בחצי גמר כן אבל הפעם לא.
אנונימית
ברחה מהסולם לא היה זיוף
אנונימי
זה לא היה זיוף היא פשוט התרגשה לדעתי ויצא לה קול קצת נרגש בחלקים מהשיר
שואל השאלה:
בריחה מהסולם זה זיוף^
אנונימי
רק אני התעלמתי והסתכלתי על האוכל ברקע
שמעו התרגשות זה לא היה חלק
לא היה זיוף
לא יודעת אם זה היה זיוף, פשוט הסילסולים לא היו ארוכים כאלה
וואלה לא מבינה כלום במוזיקה אבל לדעתי עשצה את זה נדיר רצח לא שמעתי זיופים
שואל השאלה:
פרסי פוטר- הרבה או קצת ?
ובאיזה נקודות בשיר?
אנונימי
פחות מהפעם הראשונה
היא התרגשה אבל לא זייפה
כן
אנונימית
כן. היה לה זיופים גם בגמר ( מבינה במוזיקה עם שמיעה מוזיקלית)