10 תשובות
כן
כןן
כן
כן
כן
כן פעמיים אבל לא החזרנו להם עכשיו
מזה הפרו.. הפרו בענק ועוד זה אחרי שגורם בכיר עלק בגיהד אמר שהם יכבדו את ההסכם עם ישראל תכבד
אבל כשאתה לא צבא ולא אומה ולא מדינה ואתה קומץ דל חבורת מחבלים חסרי תקשורת שגרועים בקבלת החלטות. טקטיקה מגעילה וחוסר קביעות ויציבות בארגון זה המצב
אבל כשאתה לא צבא ולא אומה ולא מדינה ואתה קומץ דל חבורת מחבלים חסרי תקשורת שגרועים בקבלת החלטות. טקטיקה מגעילה וחוסר קביעות ויציבות בארגון זה המצב
שואל השאלה:
חלאות
חלאות
כן
שילכו לעזאזל
שילכו לעזאזל
אנונימית
באותו הנושא: