7 תשובות
דיכאון זה לא מחלה, דכאון זה הרגשה
אנונימי
זה יכול לנבוע מהמון דברים, הפרעות שינה, דיכאון, עצלנות, קשב וריכוז
לכולם קשה לקום בבוקר ולעשות את מה שהם צריכים, אבל צריך לעשות את זה אין מה לעשות
לכולם קשה לקום בבוקר ולעשות את מה שהם צריכים, אבל צריך לעשות את זה אין מה לעשות
שואל השאלה:
לא עניתם בכלל על השאלה שלי
לא עניתם בכלל על השאלה שלי
אנונימית
אני ממש כן עניתי לך על השאלה
לכולם קשה לקום בבוקר ולעשות דברים
זה לא אומר שכולם בדיכאון
אם את ממש בטוחה שאת בדכאון תלכי לפסיכאטר שיאבחן אותך
לכולם קשה לקום בבוקר ולעשות דברים
זה לא אומר שכולם בדיכאון
אם את ממש בטוחה שאת בדכאון תלכי לפסיכאטר שיאבחן אותך
שואל השאלה:
לא רק קשה לי לקופ בבוקר
יש תקופות שאני לא מסוגלת לעשות כלום
שחברים שלי קובעים להיפגש איתי ואני מבטלת כי אין חי כוח לקום מהמיטה
אני מתקשה בלצחצח שיניים ולהתקלח כי אני מרגישה שאין סיבה לעשות אם זה אם ככה אני לא יוצאת מהבית
התאבון שלי התגבר רצח בשנתיים האחרונות והתחלתי לעשות בינג'ים של אוכל והשמנתי קצת בגלל זה וככשיו אני מרגישה רע רצח
כל פעם שטוב לי קצת בחיים אני ישר נכנסת לדאון כזה ומתחילה לחשוב שכולם שונאים אותי ואני מציקה לכולם
לא רק קשה לי לקופ בבוקר
יש תקופות שאני לא מסוגלת לעשות כלום
שחברים שלי קובעים להיפגש איתי ואני מבטלת כי אין חי כוח לקום מהמיטה
אני מתקשה בלצחצח שיניים ולהתקלח כי אני מרגישה שאין סיבה לעשות אם זה אם ככה אני לא יוצאת מהבית
התאבון שלי התגבר רצח בשנתיים האחרונות והתחלתי לעשות בינג'ים של אוכל והשמנתי קצת בגלל זה וככשיו אני מרגישה רע רצח
כל פעם שטוב לי קצת בחיים אני ישר נכנסת לדאון כזה ומתחילה לחשוב שכולם שונאים אותי ואני מציקה לכולם
אנונימית
מה זה לבזבז כסף? כולה תור לפסיכיאטר לא עולה הרבה.
ואם את חושבת שהיא תצחק עלייך על זה שבסוף זה לא זה אז שה לא נכון לעשות ותגידי לה שזה שהיא צוחקת לא תורם
ואם את חושבת שהיא תצחק עלייך על זה שבסוף זה לא זה אז שה לא נכון לעשות ותגידי לה שזה שהיא צוחקת לא תורם
^^אני חושב שדיכאון כי גם לי היה "תקופות של למה לי בכלל?"
באותו הנושא: