4 תשובות
מחכה לזה בקוצר רוח
לפי מה שהבנתי סביבות אמצע יוני
זו גם שאלה שאני שואל, אני לא מבין אותם למה הם ככה מושכים את הזמן.
המועד ב' של הבגרות שבעל פה אם אני לא טועה ב21 לחודש יוני, הם חייבים להחזיר את הציונים לפני..
הם לא חייבים
הם אמורים
הם יחזירו לפני
יש חודש ומשהו זה מלא