16 תשובות
מה הבעיה בדיוק?
הכל טוב
אנונימי
כלום?
שכנראה לא היה לה כוח ללכת להתקלח
שהיא צריכה להתקלח?
מה יש לחשוב די
שואל השאלה:
מסריחה?
מסריחה?
אנונימית
לא
^^^כן
אבל אולי לא כדאי לקחת אותי כדוגמא גדלתי בבית חולה ניקיון משוגע
אבל אולי לא כדאי לקחת אותי כדוגמא גדלתי בבית חולה ניקיון משוגע
אני גם עושה את זה לפעמים אם אני רק בבית כל היום אין בזה משהו רע
אנונימי
מה הבעיה?
אני עושה את זה מלא בחופש
בשבת אני לא מתקלחת כי אני כל היום בבית , ואני לא עושה שום דבר בשביל שאני אזיע..
כלום
אני לא מתקלח שבוע
אנונימי
תכלס אם לא יצאתי מהבית אז לא כזה קריטי
אנונימי
באותו הנושא: