7 תשובות
לא
אני מתגעגעת שנתיים אני שולחת ? לא.
וואי שמעי אני לא יודעת זה תלוי במצב
כן, תשלחי
תלוי מאוד מה הסיפור, אבל בדרך כלל עדיף לסגור את הקצוות.
תשלחי אך רק אם הוא לא פגע בך

ותעדכני אותנו
אנונימי
שואל השאלה:
שלחתי והיה לנו שיחה ממש נחמדה, תודה על העצות 3>>