7 תשובות
בבית שחי אחרי שני טיפולים כבר היה לי חלק לגמרי
משהו עם הלייזר שלה לא עובד
משהו עם הלייזר שלה לא עובד
אנונימית
כי צריך לגלח רק יום לפני הטיפול
^זה לא יהיה אפקטיבי
את צודקת שזה מפריע אבל זה פשוט לא יתן את התוצאה הרצויה
את צודקת שזה מפריע אבל זה פשוט לא יתן את התוצאה הרצויה
בטח שצריך רואים את התוצאות אחרי גילוח את יכולה לגלח רגיל ואז לאט את רואה איך הצמיחה נחלשת
לא אמורים לגלח במהלך טיפולי לייזר
שואל השאלה:
יש לי המון שיער בבית שחי אני חייבת לגלח
יש לי המון שיער בבית שחי אני חייבת לגלח
אנונימית