31 תשובות
לא אל תענה פשוט
עדיף שלא.. כי היא תדע שאתה לא באמת לא יודע מי היא
לאלאלאללא פשוט תענה לה יבש
לסנן זה הכי חזק
שואל השאלה:
אני לא הולך להתעלם מזה.
אני לא הולך להתעלם מזה.
אנונימי
זה תלוי מה היא כתבה
שואל השאלה:
שהיא רוצה שנחזור והיא לא ידעה מהיא רצתה
שהיא רוצה שנחזור והיא לא ידעה מהיא רצתה
אנונימי
שמע אם אתה לא רוצה לחזור תכתוב לה בצורה הכי מכבדת ככה: שמעי אין לי שום כוונה לחזור למה שהיה
שואל השאלה:
למה שאיהיה מכבד אחרי שהיא בגדה בי?
למה שאיהיה מכבד אחרי שהיא בגדה בי?
אנונימי
תכתוב לה פשוט ''לא'' ותחסום
למה אתה צריך לרדת לרמה שלה?
תראה לה שאתה יותר טוב מכל השיט הזה ושאתה עדיין מסוגל לכבד אותה למרות שהיא מגעילה
שואל השאלה:
אני לא ירדתי ל"רמה שלה" כי אין שום דרך שאוכל לרדת לרמה של בגידה בבת זוג שלי. אני לא הולך לכבד בן אדם שבגד בי, זה הזוי שאתם בכלל כותבים כאלו דברים
אני לא ירדתי ל"רמה שלה" כי אין שום דרך שאוכל לרדת לרמה של בגידה בבת זוג שלי. אני לא הולך לכבד בן אדם שבגד בי, זה הזוי שאתם בכלל כותבים כאלו דברים
אנונימי
אז שמע תכתוב לה
מה נזכרת בי עכשיו ולמה את חושבת שאני אחזור לסיוט הזה
מה נזכרת בי עכשיו ולמה את חושבת שאני אחזור לסיוט הזה
עזוב פשוט תכתוב לה
טוב ותסנן אחרי זה
טוב ותסנן אחרי זה
אתה יכול לכתוב לה גם ''אוקי, בעיה שלך. את פגעת בי, את היית מגעילה ורעה אליי, אין לי שום סיבה לחזור אלייך'' ואז תחסום
שואל השאלה:
זה מראה שיש לי רגש אליה, ואחרי בגידה ופרידה כזאת לא הולך להראות לה שום רגש
זה מראה שיש לי רגש אליה, ואחרי בגידה ופרידה כזאת לא הולך להראות לה שום רגש
אנונימי
תגיד לה ''לא מעוניין'' וזהו
שואל השאלה:
כותב לה מה שהתכוונתי ויעדכן כאן אחרי אם מעניין מישהו
כותב לה מה שהתכוונתי ויעדכן כאן אחרי אם מעניין מישהו
אנונימי
שואל השאלה:
ענתה שהיא בוכה
אני נראה לי יענה לה:"אני לא מכיר אותך, לא מבין על מה את בוכה, באמת אין לי מושג מי את"
ענתה שהיא בוכה
אני נראה לי יענה לה:"אני לא מכיר אותך, לא מבין על מה את בוכה, באמת אין לי מושג מי את"
אנונימי
שואל השאלה:
כבר שלחתי
כבר שלחתי
אנונימי
שואל השאלה:
היא ענתה שאני שובר אותה לגמרי והיא במצב קשה, חסמתי אותה אחרי זה
היא ענתה שאני שובר אותה לגמרי והיא במצב קשה, חסמתי אותה אחרי זה
אנונימי
לא, זה פתאטי לכתוב מי את, פשוט תתעלם
וואה הביאה את זה על עצמה כנראה. אבל נראה שעוד יש לך רגש. פשוט תשחרר תשאיר את זה ככה ותתקדם היא קיבלה את שלה
שואל השאלה:
התקדמתי היא סתם נפלה עליי משום מקום, ונראה לי בהחלט קיבלה מה שמגיע לה
התקדמתי היא סתם נפלה עליי משום מקום, ונראה לי בהחלט קיבלה מה שמגיע לה
אנונימי
וואלה אתה סתם נתפס במשחקים, אין לך מה להמשיך איתה
תכתוב שאתה לא בעניין וזהו
תכתוב שאתה לא בעניין וזהו
שואל השאלה:
תראה רשמתי לה כבר, ואחרי 2 הודעות שלי ושלה חסמתי אותה להישאר במצב הרע שהיא אמרה שהיא בו
תראה רשמתי לה כבר, ואחרי 2 הודעות שלי ושלה חסמתי אותה להישאר במצב הרע שהיא אמרה שהיא בו
אנונימי
היא סתם ניסתה לעשות לך ריגשי שתחזור אליה
איזו רמה
היא בגדה בך ואז ציפתה שפשוט תחזור אליה על ארבע
איזו רמה
היא בגדה בך ואז ציפתה שפשוט תחזור אליה על ארבע
שואל השאלה:
אם ככה קיבלה מה שמגיע לה
אם ככה קיבלה מה שמגיע לה
אנונימי
בדיוק
שואל השאלה:
אם אפשר להגיד דבר אחד עליה במערכת יחסים בנושא של בכי היא תמיד אמרה את האמת, וזה היה עניין אצלה
אם אפשר להגיד דבר אחד עליה במערכת יחסים בנושא של בכי היא תמיד אמרה את האמת, וזה היה עניין אצלה
אנונימי
באותו הנושא: