12 תשובות
לא מוזר
יש בני 30 שמשחקים רובלוקס
לא
לא
לא,יש מבוגרים ממך בשני עשורים שמשחקים
אני בת 20 ועדיין משחקת רובלוקס עם חבריי בני ה21
אני בת 15 ומשחקת רובלוקס
לא
אני יותר גדולה ומשחקת עדיין חחח
לא בוא תשחק איתי
באותו הנושא: