6 תשובות
נכון מאוד.
ברור לי שלא כולם יסכימו איתי, ושאני כנראה אקבל מלא מינוסים, אבל אני לא מתכוונת להסתיר את הדעה שלי. זה נכון ב100%, וככה צריך. כל הכבוד על האומץ להביע את דעתך.
מרגש עד דמעות . סוף סוף מישהו עם דעה עמוקה כמו שלי . מעריכה , מעריצה ומחזקת❤
חתול חלל.
פוליטי מדיי.
אחותה של שושי,
אני לא מתכוונת להסתיר את הדעה שלי יותר. אני לא מפחדת. אני מסכימה עם זה ב100%, לא משנה לי כמה זה פוליטי.
אהבתי מאוד
כתיבה מעולה, רואים שהסופר מתייחס בכבוד לשפה העברית וכי צמח על דברים יפים.
חתול חלל,
השפה שלך אכן גבוהה מדי . אבקש שתתרגם. תודה והמשך יום נעים