6 תשובות
נכון מאוד.
ברור לי שלא כולם יסכימו איתי, ושאני כנראה אקבל מלא מינוסים, אבל אני לא מתכוונת להסתיר את הדעה שלי. זה נכון ב100%, וככה צריך. כל הכבוד על האומץ להביע את דעתך.
ברור לי שלא כולם יסכימו איתי, ושאני כנראה אקבל מלא מינוסים, אבל אני לא מתכוונת להסתיר את הדעה שלי. זה נכון ב100%, וככה צריך. כל הכבוד על האומץ להביע את דעתך.
מרגש עד דמעות . סוף סוף מישהו עם דעה עמוקה כמו שלי . מעריכה , מעריצה ומחזקת❤
חתול חלל.
פוליטי מדיי.
פוליטי מדיי.
אחותה של שושי,
אני לא מתכוונת להסתיר את הדעה שלי יותר. אני לא מפחדת. אני מסכימה עם זה ב100%, לא משנה לי כמה זה פוליטי.
אני לא מתכוונת להסתיר את הדעה שלי יותר. אני לא מפחדת. אני מסכימה עם זה ב100%, לא משנה לי כמה זה פוליטי.
אהבתי מאוד
כתיבה מעולה, רואים שהסופר מתייחס בכבוד לשפה העברית וכי צמח על דברים יפים.
כתיבה מעולה, רואים שהסופר מתייחס בכבוד לשפה העברית וכי צמח על דברים יפים.
חתול חלל,
השפה שלך אכן גבוהה מדי . אבקש שתתרגם. תודה והמשך יום נעים
השפה שלך אכן גבוהה מדי . אבקש שתתרגם. תודה והמשך יום נעים
באותו הנושא: