18 תשובות
חיזבאללה. הוא הכי חזק מביניהם
אנונימית
חיזבאלה
החמאס אחריהם והגיהאד האיסלאמי סתם חלשים
החמאס אחריהם והגיהאד האיסלאמי סתם חלשים
חיזבאלה
חמאס
גיהאד
חמאס
גיהאד
חיזבאללה
חיזבאללה
חמאס
הג'יהאד
חמאס
הג'יהאד
כולם אותו חרא אבל החיזבאללה זה ארגון טרור מהמסוכן ממדינות ערב. כך או כך אם ישראל רוצה היא משמידה את כולם ביחד
חיזבאללה
חיזבאללה הכי חזקים והכי מסוכנים
אחרי זה חמאס
ואז הג'יהאד האסלמי
אחרי זה חמאס
ואז הג'יהאד האסלמי
חיזבאללה
אבל בפועל אף אחד לא מתקרב לרמה שלנו אנחנו מדהימים
אבל בפועל אף אחד לא מתקרב לרמה שלנו אנחנו מדהימים
חיזבאללה ממש בפער גדול
והבדל קטן בין חמאס וג'יהאד
והבדל קטן בין חמאס וג'יהאד
מה עם דאעש אל תעשה עליהם חרם
חיזבאללה, אחר כך חמאס ורק אז הג'יהאד האיסלאמי, שנגדו אנינו נלחמים עכשיו
עזבו את זה איראן הכי חזקים מכל הערבים אבל עלינו לא
כנראה חיזבאללה
לדעתי
1.חיזבאללה
2. חמאס
3. דאעש
4. ג'יאהד
1.חיזבאללה
2. חמאס
3. דאעש
4. ג'יאהד
אנונימי
לחיזבאללה יש קו הספקה ישיר מאיראן והם מהווים את הסכנה האסטרטגית הגדולה ביותר פרט לאיראן עצמה
ישראל יכולה לגבור על שלושתם אין לך ממה לפחד
מישהו יכול להסביר לי למה החיזבאללה הכי חזקים?
באותו הנושא: