6 תשובות
שואל השאלה:
לא זה בעיקר אצל בנות ככה
לא זה בעיקר אצל בנות ככה
זה לא נכון כי תמיד הבנים המכוערים יש להם סטנדרטים עד השמיים ^
שואל השאלה:
ולבנות מכוערות ממש יש יותר סטנדרטים חושבות שחתיכים יצאו איתן
ולבנות מכוערות ממש יש יותר סטנדרטים חושבות שחתיכים יצאו איתן
גם בנים וגם בנות שלא נראים טוב ישלהם סטנדרטים גבוהים מידי והם חיים בסרט זהו
שואל השאלה:
יופי זה כן הכול
יופי זה כן הכול
כי הם חיים בסרט גם שמישהו ירצה אותם
באותו הנושא: