16 תשובות
לי אישית לא
את פשוט צריכה לדבר הרבה אנגלית ולהתאמן על זה
כןן וואי שלא נדע
לא יש לי מבטא רוסי
לא
אני חצי רוסיה, אין לי מבטא רוסי בעברית/אנגלית
אין לי מבטא ישראלי באנגלית/רוסית
לא ממש האמת
יש מצב שזה אולי כי אני חצי גרמניה
לא יודעת אם זה קשור
ואו כן
לא נראה לי? אבל לא יודע
אנונימי
שואל השאלה:
דיי
לפחות אני לא לבד
אנונימית
כן
יש לי מבטא בריטי באנגלית אבל זה כנראה בגלל שאני לא מפסיקה לראות סדרות/סרטים בריטיים.
אבל ככה זה בדרכ, המבטא של שפת האם יהיה נוכח גם כשתדברי בשפה אחרת
לר. טסתי לאמריקה פעמיים ודיברתי רק באנגלית למשך כמה שבועןת והיום אני מדבר כבר במבטא אמאריקאי.
ואי יש לי מבטא של החיים
לי אין עם אני מנסה לעשות בלי
כן אבל יחסית קל