5 תשובות
לא קרוב כרגע אין הפסקת אש באופק
אולי שבוע הבא כרגע לא
תראי אם יום רביעי נקרא התחלה למבצע אז כן זאת התחלה . אני יודעת שאנחנו כרגע לא חושבים על הפסקת אש
קודם כל זו לא מלחמה.
דבר שני אין לדעת יכול להיות שימשך גם במצעד הדגלים
שואל השאלה:
אני יודע שזה לא מלחמה, אבל לא היה שמץ איך לקרוא לזה, חוץ מהמבצע שהרג להם מלא אנשים בכירים שגם להם להחזיר לנו באש.
אנונימי