15 תשובות
זה סוגשל בגידה
אתם כאילו בזוגיות והתנשקת עם מישהו אחר?
שואל השאלה:
פאק מה לעשות ?
פאק מה לעשות ?
אנונימית
מה זה לא רע? זה בגידה ..
שואל השאלה:
לא אנחנו לא בזוגיות
לא אנחנו לא בזוגיות
אנונימית
אז זה לא בגידה כי אתם לא בזוגיות
זה בגידה
אהה לא בזוגייות אין בעיה
אם אתם בקטע זה בגידה עדיין
זה לא בגידה אבל זה לא יפה לעשות את זה
אם התנשקת איתו אז זה בגידה..
אנונימית
לא בגידה אבל לא מכבד
תחשבי שגבר שהיה איתך בקטע הולך ומתנשק עם מישהי אחרת מה את חושבת שזה לא בגידה?
שואל השאלה:
לא בגידה כי אנחנו לא ביחד
לא בגידה כי אנחנו לא ביחד
אנונימית
אבל אתם בקטע - עדיין יש פה מחוייבות כלשהי עד שהקטע יגמר
באותו הנושא: