14 תשובות
הוא עיוור מאהבה כנראה אז בגלל זה הוא לא זורק אותה
אולי הוא אוהב להיות סמרטוט
שואל השאלה:
הוא לא סמרטוט עם אף אחד הוא קרבי ומפקד בצבא
נראה לי שהוא סתם מאוהב ביופי שלה
אנונימי
הוא שבוי ביופי שלה ומפחד לאבד אותה על אף שהיא מתנהגת אליו בצורה מבזה, פשוט עצוב וכואב.
אני חושב שאתה חבר טוב, רגיש ומתחשב כל הכבוד לך.
אולי תנסה לתפוס אותו פעם לשיחה על זה
אנונימי
מאיפה לך שכך המצב? שמעת תצד שלה שאתה שופט? לכל זוג יש משברים ואם היא ככה מתנהגת זה אומר עליו המון.
בחורה מאושרת ונותנת לגבר שלה אהבה זה אומר שזה הדדי ממה שהוא נותן
-תיתן מעצמך יתנו כפליים.
קצת מחשבה
שואל השאלה:
ניסיתי לדבר איתו מאה פעם, הוא פשוט מתעלם ואומר שזה לא כזה נורא מה שהיא עושה.
שתבינו שהיא יכולה לסנן אותו כשהוא שואל אותה איך היא ולא לדבר איתו סתם כי בא לה, או להוציא עליו עצבים כל פעם שאין לה כוח למשהו.
אם זה לא נורא אז לא יודע מה זה נורא בזוגיות
אנונימי
תקשיב בתכלס זה עניין שלו וגם בעיה שלו אם הוא ירצה בסופו של דבר הוא יעזוב אותה אם הוא איתה אז זה אומר שהוא אוהב אותה ואיכשהו טוב לו איתה
הכי טוב לא להכניס את הראש לבעיות של אחרים
יכול להיות שהוא התאהב בה ומפחד לאבד אותה למרות המינוסים שלה
זה מאוד קשה ככה לפרק הכל כשאוהבים
למרות שהוא חייב להעיף אותה
כמובן אם זו התנהגות שלה ככה סתם כי זה האופי המגעיל שלה אבל אם יש צד שני שאולי הוא גם לא בסדר אז שינסו לסדר את העיניינים בינהם
עיוור מאהבה
^^^^^^עצוב, אתה עשית את שלך פעם הבאה כשהוא מתלונן לך על ההתנהגות שלה תגיד לו "אני אמרתי לך את שלי אבל אתה מתעקש להישאר אז תאכל את הדייסה שבישלת לעצמך".
אנונימי
מה אתה מכניס את האף שלך לחיים של אחרים?
זה לא עסק שלך תתעסק בחיים שלך בטוחה שיש לך צרות גדולות יותר
ואם אתה ככה מנסה להרוס אהבה שמדובר באחיך זה כי אתה מקנא בו ורוצה את הבחורה הזאת אחרת אין סיבה שתתערב לו
הוא אוהב אותה והוא זה שיחליט מה לעשות לא אתה
^^למה את כל כך בטוחה שהוא חרא ולא היא
אנונימי