7 תשובות
כול 5 טילים 1 חוזר עליהם נראה לי זה סיבה טובה יותר
לא חושב.. העריכו שהם מנסים שישתפו איתם פעולה.. למרות שעכשיו שהם הרגו לנו הם בטוח שמחים עכשיו
^שישמחו כמה שהם רוצים שימותו
הרגנו להם 13 אנשים ועוד 6 בכירים
והרסנו להם הרבה מטרות של הגהאד.
יהי זכרו ברוך של הנהרג היום.
הרגנו להם 13 אנשים ועוד 6 בכירים
והרסנו להם הרבה מטרות של הגהאד.
יהי זכרו ברוך של הנהרג היום.
אנונימי
או שהם מתכננים ללילה
או שפשוט נשבר להם הדבר הכי טוב זה לתקוף אותם בדיוק כשהם שבורים
או שפשוט נשבר להם הדבר הכי טוב זה לתקוף אותם בדיוק כשהם שבורים
אנונימי
הם כרגע מכינים חדשים, חכה עוד שעתיים 3, ההזמנה של הטילים באלי-אקספרס עדיין לא הגיע.
כן או שאם פשוט שומרים למחר וגם הם מפחדים מאיתנו
גם אתמול בלילה הם היו שקטים.
זה מוזר, אבל זה המצב.
זה מוזר, אבל זה המצב.
באותו הנושא: