6 תשובות
הם עסוקים בלישון
אנונימית
מה הקשר לישון מה אין להם חיילים שערים כל הלילה איזה תשובה טיפשית
רואים את הטיל הרבה יותר טוב בלילה וככה יותר רק ליירט
למה פתחת עיו
בטח חושבים שכולם ישנים במקלטים
הרבה יותר קל לאתרם