6 תשובות
אם זה קצוות אז תגזרי קצוות
ככה השיער גם יהיה בריא יותר
שואל השאלה:
יש לי שיער בערך קצת אחרי הכתפיים, עבה ונפוח יחסית, הצביעה לא ממש סימטרית ואני לא חושבת שיהיה יפה אם אגזור
אנונימית
בגלל שזה אדום אם תחמצני זה יהיה כתום (מניסיון)
אנונימית
שואל השאלה:
אז לחכות שידהה?
אנונימית
כן או שברגע שגדל קצת תגזרי
אנונימית
שואל השאלה:
אם אני אצבע על חלקים שכבר חימצנתי ולא צבעתי פעם קודמת יהיה בסדר?
אנונימית