6 תשובות
כע
כן.
בדרך כלל יותר אומרים good vibes מאשר positive vibes
^כן אבל זה בעיקרון וייבים טובים
אם רוצים להגיד שהוייבים חיוביים והבן אדם אופטימי או ווטאבר אז תגידי positive
אם רוצים להגיד שהוייבים חיוביים והבן אדם אופטימי או ווטאבר אז תגידי positive
באותו הנושא: