10 תשובות
אולי תלכי לרופא ?
שיאו יש לי באצבע חוד מאז שאני בן 6, זה בסדר
לא הכל טןב אם את יכןלה תנסי להוציא עם פינצטה את החתיכה
שואל השאלה:
^^^^^כאילו זה חתיכה ממש קטנה וזה גם לא עמוק ממש בתוך העור...
זה רק משאיר סימן של עפרת
לא יקרה לך כלום זה פשוט ישאיר לך סימן ליחסית הרבה זמן
שואל השאלה:
תודה:)
שואל השאלה:
כבר נלחצתי חח