8 תשובות
מוזיקה,חברים,משפחה,פעילות מלאת אדרנלין
שואל השאלה:
אני מנסה אבל העצבות הזאת פשוט הולכת איתי תמיד
אנונימית
אני ממש מבינה אותך, אני מתמודדת עם אותו דבר אבל מה שעוזר לי זה להתמקד בדבר הכי קטן שיש,שעושה לי טוב ולהפוך אותו לענק. וגם לתת לעצבות תשומת לב ולא להדחיק
תגלי ממה העצבות נובעת
מתסכול אולי, ממקום/ אדם/דבר שגורם לזה
שואל השאלה:
^^אני לא מסוגלת:(
אנונימית
אני הרגשתי לפני כמה חודשים כמוך בדיוק כל הזמן הייתי עצובה וכל הזמן רציתי לבכות, עזר לי לבלות עם חברים לראות סדרות ולהגיד בכל בוקר לאמא שלי שאני אוהבת אותה(: אני עדיין קצת חווה עצבות בגלל משהו. אבל אני אומרת לעצמי שזאת רק תקופה זה יעבור ושיש דברים יותר גרועים שקרו לאנשים ועוד כמה שנים אני אשכח מזה
אנונימית
שואל השאלה:
שנתיים ואני לא רוצה שזה ימשיך לשנה הבאה
אנונימית
למצוא מי אתה ומה עושה לך טוב להבין שיש משעות לחיים לחיות את החיים שמתאימים לך
R0