6 תשובות
יש קינק כזה כן
אותי זה לא מושך אבל זה כן ממש עושה לי טוב מבחינה נפשית כאלה שאני שונאת
אנונימית
זה נקרא אגואיזם ... לדעתי מוזר , אבל אם הבן אדם שאני שאנת מושפל אני שמחה מזה אז חצי חצי כזה
זה עצוב ואת צריכה להתחיל להרגיש טוב עם עצמך ואז את לא תסבלי לראות אנשים מושפלים...
שואל השאלה:
אויש תנשום, לא השפלה קיצונית
חרטא ברטא יומיומיים כאלה
אנונימית