9 תשובות
שואל השאלה:
למה? אפשר הסבר?
לחברה יש חבר עכשיו
אנונימית
שואל השאלה:
^^
זה לא לי זה בכללי על כולם
אנונימית
אז אז לדעתי לא
לא כי זה ייגרום לקנאה רוב הסיכויים
תשאלי את הזאתי עם האקס מה שהיא אומרת
אבל לדעתי כדאי שלט כי יכול להוויצר מצב מוזר
לא יוצאים עם אקסים של חברות.
שואל השאלה:
^^
אבל יש לה חבר
שאלה בכללי אני לא רוצה שום אקס של חברה שלי
אנונימית