11 תשובות
שואל השאלה:
אבל בגן עדן יש דברים טובים פרחים כל מה שמבקשים
im beefing with god
תראה אני ככה או ככה מסיים בגהנום
שואל השאלה:
אבל אתם יודעים מה קורה בגיהינום יש התעללות כל הזמן בנשמות
עדיף להיות בנאדם הגיוני שלא נופל לאמונות מטופשות כי אמרו לו שיש רק 2 דרכים לחיות בהן.
אתה יכול להיות בנאדם נחמד וטוב גם בלי להאמין בישות בלתי נראית
שאלה רטורית. אלא אם כן אתה מזוכיסט שאוהב שמתעללים בו.
אנונימי
עדיף להאמין בשטן
לא מאמיןלא בקיומו של זה ולא של זה.
מבחינתי 2 דמויות של תרבויות עתיקות וסיפור שרוצים לספר.

אבל זה תלוי - אם יותר קל לבן אדם להיות רע ולקלל אז הוא ירצה להאמין בשטן כי זה יותר קל + שזה צודק לעשות את המהשהו הרע שהוא עושה.
ברור שלעשות טוב

תגיד, נראה לך שהשטן שרוצה שתעשה רע תשקר ותרמה, בסוף לא יעשה לך רע ושקר לך וירמה אותך? הוא עצמו זה שיענה אותך בגהינום.
שואל השאלה:
אתה ממש צודק אני בכלל מאמין לאלוהים
אוקיי אז דבר ראשון אני מאמינים שיש משהו מעלינו
ודבר שני אני ספציפית מעדיפים להיות עבריינים מאשר להיות ילדים טובים סוו אני חושבים ששטן זה יותר טוב
אבל אם יש שטן יש מלאך וגם להפך...