3 תשובות
שואל השאלה:
אני מת לשים ווינר אבל לא ראיתי העונה משחקים של אינטר או מילאן בשביל להעריך איך בערך הם ישחקו
אני מת לשים ווינר אבל לא ראיתי העונה משחקים של אינטר או מילאן בשביל להעריך איך בערך הם ישחקו
אנונימי
שואל השאלה:
0 0 לדעתי לא יהיה
0 0 לדעתי לא יהיה
אנונימי
לדעתי ייגמר בתיקו ויהיה משחק מאוד משעמם