10 תשובות
שואל השאלה:
אני חייבת לבחור אחד מהם
מה עדיף?
אני מאוד אהבתי פיזיקה ממליץ לך גם
שואל השאלה:
^זה עוסק הרבה בחישובים מתמטים? אני כן הולכת ל5 יחל מתמטיקה אבל זה די מסובך לי ומספיק לי הזבל הזה
כן יש בזה מתמטיקה אבל גם מאוד מעניין וזה באמת די קשה. אם את רוצה יותר קל הייתי הולך על ביולוגיה
גם אני הלכתי למגמה שמחייבת משהו מדעי בנוסף וחמש מתמט, התלבטתי ממש בין פיזיקה לביולוגיה אבל בסוף הלכתי לביולוגיה כדי שלא יהיה לי ממש עומס, בדיעבד הייתי בוחרת בפיזיקה יותר מעניין ומתקשר למגמה השנייה
פיזיקה
ביולוגיה, הייתי במגמה הזו וזה המקצוע הכי מהנה שיש!
כימיה
אנונימית
כימיה, פחות חישובים ויותר קל מפיזיקה
שלושתם קשים מאוד אם יש לך כוח להשקיע ממש תקחי אבל מאוד קשה