4 תשובות
תנסה לדבר עם שירות הלקוחות של הדואר או עם השולח, זה נשמע ממש מבאס לאבד פריט כל כך יקר
אולי יש פה אופציה לתבוע את דואר ישראל השאלה אם יש קאץ' כי בוודאות הם חייבים לך פיצוי על זה
זה די מבאס קרה לי משהו כזה עם מוצר יותר זול שקניתי... תנסה לדבר עם דואר ישראל אבל לא הייתי סומך על זה
אם אני לא טועה אפשר לתבוע על זה
ולפעם הבאה באמת שעדיף לא לקנות דברים מהאינטרנט בסכומים כאלה
כי קורה מלא מקרים כאלה
ולפעם הבאה באמת שעדיף לא לקנות דברים מהאינטרנט בסכומים כאלה
כי קורה מלא מקרים כאלה
אנונימית
באותו הנושא: