6 תשובות
זה ממש קצת, כ500 גג
שואל השאלה:
לא הרעבתי את עצמי,קמתי מאוחר ואני ממש שבעה ממה שאכלתי באמת
לא הרעבתי את עצמי,קמתי מאוחר ואני ממש שבעה ממה שאכלתי באמת
אנונימית
אז אחלה באמת הגיוני . אבל בהמשך בערב תאכלי
מה זה ממש סבבה פשוט תאכלי בהמשך היום עוד
לא מספיק בכלל
את מנסה להרעיב את עצמך? זה בקושי 500 קלוריות. אני מציע לך לא לספור קלוריות ככה על משקל. הדרך היא ספורט והרבה ואוכל וממוצע כי לרוב השמנים זה אלו שאוכלים מעמיסים בהגזמה וזה אכילה פרעית לא מתוך רעב. תאכלי כשאת באמת רעבה ואל תרעיבי את עצמך כל כך
באותו הנושא: