5 תשובות
שואל השאלה:
אני מסכימה
sm היו צריכים לטפל בסקאנדל יותר טוב ואז כל זה לא היה קורה...
אני מסכימה
sm היו צריכים לטפל בסקאנדל יותר טוב ואז כל זה לא היה קורה...
אנונימית
לגמרי
מקווה שהוא בסדר:((
מקווה שהוא בסדר:((
זה כלכך מבאס שהוא עוזב, אבל העיקר הוא לפחות ממשיך בסולו :(( אז עוד נראה אותו!
חיכיתי שמישהו ידבר על זה
מצד אחד זה ממש מבאס אותי,קיוויתי לקומבאק אוטי7 ואוטי23 (שיהפוך ל26) :((
מצד שני,מתייחסים אליו מזעזע שם ולא השאירו לו הרבה ברירות..
מצד אחד זה ממש מבאס אותי,קיוויתי לקומבאק אוטי7 ואוטי23 (שיהפוך ל26) :((
מצד שני,מתייחסים אליו מזעזע שם ולא השאירו לו הרבה ברירות..
אני מאושרת
באותו הנושא: