5 תשובות
שואל השאלה:
אני מסכימה
sm היו צריכים לטפל בסקאנדל יותר טוב ואז כל זה לא היה קורה...
אנונימית
לגמרי
מקווה שהוא בסדר:((
זה כלכך מבאס שהוא עוזב, אבל העיקר הוא לפחות ממשיך בסולו :(( אז עוד נראה אותו!
חיכיתי שמישהו ידבר על זה
מצד אחד זה ממש מבאס אותי,קיוויתי לקומבאק אוטי7 ואוטי23 (שיהפוך ל26) :((
מצד שני,מתייחסים אליו מזעזע שם ולא השאירו לו הרבה ברירות..
אני מאושרת