7 תשובות
הם עדיין בשוק
בגלל האירוויזיון אם הם יתקיפו בזמן הזה זה לא יראה בעין יפה
אנונימי
הג'יהאד לא מגיב החמאס בדרך כלל לא מגיב אם הוא מגיב זה כנראה יהיה סבב לחימה ארוך יותר
איי איי אפשר לחשוב שולחים טילים שעשויים מפחיות קולה
הם בשוק שפוצצנו את אמאמא שלהם
הכל טוב אין מימה לפחד הדבר הכי גרוע שהם יעשו זה לשגר עלינו צינור מלא במשקה מוגז ומנטוס
הכל טוב אין מימה לפחד הדבר הכי גרוע שהם יעשו זה לשגר עלינו צינור מלא במשקה מוגז ומנטוס
הם חיכו שנועה קילה תסיים את האירוויזיון לא רצו להפריע לה
עכשיו הם משוחחים אחד עם השני מה הם יעשו בגמר ואם הם ישלחו טילים עד הגמר הם חושבים עם יהיה בית ספר או לא לילדים בדרום
עכשיו הם משוחחים אחד עם השני מה הם יעשו בגמר ואם הם ישלחו טילים עד הגמר הם חושבים עם יהיה בית ספר או לא לילדים בדרום
כי השם שומר עלינו.
באותו הנושא: