3 תשובות
שואל השאלה:
אבל אם אני לא מרגישה איך אני יודעת אם זה טוב או רע?
אבל אם אני לא מרגישה איך אני יודעת אם זה טוב או רע?
אנונימית
שניהם נכונים תלוי בהקשר..
"איך את מרגישה?"
"אני מרגישה - לא טוב"
"איך את מרגישה?"
"אני מרגישה - לא טוב"
אנונימי
הראשון
באותו הנושא: