3 תשובות
שואל השאלה:
אבל אם אני לא מרגישה איך אני יודעת אם זה טוב או רע?
אנונימית
שניהם נכונים תלוי בהקשר..

"איך את מרגישה?"
"אני מרגישה - לא טוב"
אנונימי
הראשון