11 תשובות
לא, הילדים שנהרגו הם ילדים בדיוק כמוני וכמוך. חפים מפשע
כן כי את לא מכירה אותם אישית אז זה פחות נוגע אליך
כן, אבל לא תשמחי
כן
שהם עושים פיגועים ושולחים רקטות ממש מעניין להם במי זה יפגע אז בואו
כן, גם אני.
שמעי.. תינוק שמת כואב, כי הוא תינוק, הוא לא יודע מה זה לשנוא, מה זה דת וכן הלאה.. הוא רק רוצה חום ואהבה ואימא, על תינוק כן עצוב לי, אבל אני מבינה שהאזרחים שחיים איתו אשמים במותו, כי אם לא היו מחבלים ואנטישמים שדוגלים בטרור ואלימות ושנאה אותו התינוק הקטן והחמוד היה חיי.. הלוואי והייתי לקחת משם תינוק אחד לפחות ולאמץ אותו ולעשות ממנו בנאדם! בכייף הייתי עושה.
בטח שלגיטימי, נראלך באמת שלהם אכפת כשהם הורגים אותנו? אנחנו מעניינים להם ת'קמיצה לא אכפת להם. שישרפו שיתפוצצו מגיע להם
אנונימית
לא זה גזעני
שואל השאלה:
מה קשור גזעני? זה לא כי הם ערבים זה כי כשאנשים חפים מפשע פה מתים הם יוצאים בצהלה ומחלקים סוכריות.. אז סורי שלא ככ אכפת לי שמתים גם אצלם
אנונימית