19 תשובות
שואל השאלה:
לדעתי נחמד
אנונימי
גרוע מאוד
שואל השאלה:
חוץ מזה שהיא עוד שנייה התפשטה על הבמה
אנונימי
אמייזינג
בואו בהשוואה לאחרים שם היא ואוו
בביצוע הריקודי היא לוקחת שם את כולם בביצוע של השיר יש שם כמה קשים
מה קשור התפשטה על הבמה? אני באמת לא מבינה למה לשפוט את הביצוע בהקשר למה שהיא לבשה
לדעתי היא הייתה ואוו
לדעתי (דעתי האישית) היא קצת זייפה. גם השיר ברמת השירה לא היה מאה לדעתי.. אסל אננ שרופה על נועה ואני אמשיך לתמוך בה ומקווה שההופעה בגמר תהיה ההופעה הכי טובה שלה(:
שואל השאלה:
^^היא הייתה בסדר אני לא אומר שלא
אנונימי
שואל השאלה:
^^שמעת את האחרים?? שרו כאילו משאית דרסה להם תקול
אנונימי
הקול שלה קצת רעד מהלחץ אבל היא עדיין שרה טוב
הריקוד היה קצת יותר מדי לדעתי
אנונימית
ההופעה שלה הייתה מדהימה
הריקוד מטורף הביצוע של השיר נהרס נטו מההתרגשות אבל היא לגמרי אלופה חדמש
ממש לא אהבתי את הביצוע
וואי היא הייתה נדירה ברמותת
היה לה במשפט וחצי הראשון הדהודים הקול אבל לא מורגשים זה מהתרגשות .
סהכ בסדר
אבל הסוף היה גרוע
מטורף, נתנה הופעה פצצה
היה נדיר
חושבת שיש לה פצצת כישרון בקול ובבמה הבעיה שהיא מבזבזת את זה על ריקוד בחשפנות באמת לא רואה עניין שהיא תרקוד עם כל הת*ת בחוץ כשיש לה הרבה יותר מה להציע מזה באמת.
יש הרבה שאין להם יותר מדיי כישרון אז הן עושות חשפנות וככה מצביעים להן אבל נועה לא צריכה את זה וזה סתם הורס לה לפי דעתי
אנונימית