17 תשובות
יגיבו
השם שומר עלינו
אני לא רוצה שהם יגיבו כי אני אנטי מלחמות
אבל שתדעו שאני יודעת (בתור קצינה בצה"ל) שמה שטוב לנו מבחינה אסטרטגית זה שהם יתקפו אותנו, כי אז אנחנו נתקוף חזק והם לא יתאוששו בקלות - וזה יגרום להם לא להתעסק איתנו שוב בזמן הקרוב
אני תא רוצה שהם יתקפו - אבל בלב אני מעדיפה שהם יתקפו אותנו
^ ככה שאחותי, השם כנראה לא עשה עבודה טובה
אבל שתדעו שאני יודעת (בתור קצינה בצה"ל) שמה שטוב לנו מבחינה אסטרטגית זה שהם יתקפו אותנו, כי אז אנחנו נתקוף חזק והם לא יתאוששו בקלות - וזה יגרום להם לא להתעסק איתנו שוב בזמן הקרוב
אני תא רוצה שהם יתקפו - אבל בלב אני מעדיפה שהם יתקפו אותנו
^ ככה שאחותי, השם כנראה לא עשה עבודה טובה
אנונימית
חוצפה
מי את בכלל שתערערי על מה שהוא עושה
מי את בכלל שתערערי על מה שהוא עושה
אני לא מאמינה בו בכלל.. אז זכותי.
אנונימית
למה שלא תאמיני בו
ואין קשר זה סתם תירוץ לעשות מה שבא לתחת שלך
ואין קשר זה סתם תירוץ לעשות מה שבא לתחת שלך
למה לדבר ככה אחותי
ממש זכותי לא להאמין בו מבחירה שלי
ממש זכותי לא להאמין בו מבחירה שלי
אנונימית
חיח מה הקשר אחותי אני בן בכלל
אין סיבה וגם לפי הדיבור שלך את לא היית קצינה בצהל אוליי בבית שלך חח
אין סיבה וגם לפי הדיבור שלך את לא היית קצינה בצהל אוליי בבית שלך חח
אה כי את היית אז את יודעת?
אני עדיין קצינה בצה"ל ב8200 עברתי קורס בבה"ד אחת בהצלחה
אני עדיין קצינה בצה"ל ב8200 עברתי קורס בבה"ד אחת בהצלחה
אנונימית
עוד פעם את?
אני בן!
אני בן!
אה סורי לא ראיתי
יש לך תמונה של בת
יש לך תמונה של בת
אנונימית
באמת??
אז אשנב את זה??
אז אשנב את זה??
זה פשוט נראה כמו אישה בהיריון
אנונימית
שואל השאלה:
אני לא ממהרת
פשוט תמיד הם הגיבו ובמיוחד שחיסלנו 5 בכירים מוזר ששקט כל כך
כי יום שלם וכל הלילה הייתה ציפיה לאילים ואזעקות ועד עכשיו אפילו אחת לא הייתה
אני לא ממהרת
פשוט תמיד הם הגיבו ובמיוחד שחיסלנו 5 בכירים מוזר ששקט כל כך
כי יום שלם וכל הלילה הייתה ציפיה לאילים ואזעקות ועד עכשיו אפילו אחת לא הייתה
אנונימית
כן כדאי
אנונימית
כנראה מתכננים משהו גדול
חחח טוב אז אחליף אותה?
באותו הנושא: