5 תשובות
שיר שמוציאים לבד
שיר אחד עד שלושה. פעם זה כמעט תמיד היה שניים או שלושה, כי היה מדובר בעותק פיזי על תקליט קטן או טייפ, שלשניהם יש שני צדדים שאפשר לנגן.
שיר שמוציאים לבד
שאין אלבום שלם שהשיר שייך אליו, את מוציאה שיר בלי אלבום. שיר אחד, אין לך אלבום שהשיר משתייך אליו.
שואל השאלה:
מה זאת אומרת?
מה זאת אומרת?
אנונימית
באותו הנושא: