3 תשובות
יש אופציה של איכות טובה יותר (כשאת מעלה ויש את בהגדרות האלה)
שואל השאלה:
יש לי אייפון
יש לי אייפון
שואל השאלה:
ועשיתי בהגדרות על איכות טובה וכשזה מעלה זה מוריד
ועשיתי בהגדרות על איכות טובה וכשזה מעלה זה מוריד
באותו הנושא: