4 תשובות
זה העיניין
שהירי והמטח הולך להיות כלכך כבד ומשמעותי
כי הם עדיין לא הגיבו
לפי כתב חדשות צבאי
אנונימית
מתכננים את זה זה יהיה משהו פיצוץ
אנונימית
שואל השאלה:
אמאלה
אנונימית
אמאלה באמת, טוב זה נטו השקט לפני הסערה, השקט לפני שכל דמיות מפחידות מסרטי אימה וסדרות אימה ומתח ואנימות אימה ומתח עושות דברים מפחידים ונוראיים לשאר הדמיות בסרטים וסדרות ואנימות כאלה, שמעו לא בא לי באמת לחזור להיות דמות בתוך סרט אימה כל הזמן, אתם יודעים מה קורה שם, הסוף לא משהו, וזה חוזר על עצמו,רק רציתי לראות את שומרי הגלסיקה 3 ולבכות שם בקטעים, ועוד עבר לי יום מעצבן אתמול עד שהצלחתי לחזור הביתה באוטובוס אחרי שהלכתי לאיבוד בדרך אצל ידידה מעל אש לפני לג בעומר בקריית אונו בדרך , וחשבתי שזה נבח עלי כלב והחושך וכל זה מפחיד ומזכיר לי סרט אימה ומתח, עכשיו מתברר ששוב אני בתוך הסרט הזה,ברצינות, עדיף לראות סרט אימה ולפחד מדמיות לא קיימות ביחס למציאות פה מאשר לחוות את זה. למה החיים לא יכולים קצת יותר סרט קומדיה פנטזיה לפעמים ?