4 תשובות
כי צהל פתחו במבצע בעזה זה לא משנה אם בצד שלנו עדיין אין אזעקות בעזה עדיין יש מבצע עכשיו
שואל השאלה:
לדעתכם הם יחזירו באש?
לדעתכם הם יחזירו באש?
אנונימית
לכי תדעי יכול להיות שהם לא רוצים להסתכן בזה שנחזיר להם חזק מידי ויהיה להם הרבה הרוגים אבל יש להם אגו חזק אז אולי הם יחזירו שירגע התקיפות שלנו
בטח הם ינסו לעשות לנו פסיכולגיה הפוכה ומתי שנחזור לשגרה הם יפציצו
באותו הנושא: