7 תשובות
זה יישמע מאוד פסימי אבל אין לך הרבה סיכוי..
תדריכי שנה נוספת, תחכי קצת ותירשמי אז, יהיה לך כל כך הרבה יותר ניסיון וסיכויים להתקבל. בהצלחה!!❤
תדריכי שנה נוספת, תחכי קצת ותירשמי אז, יהיה לך כל כך הרבה יותר ניסיון וסיכויים להתקבל. בהצלחה!!❤
אנונימית
שואל השאלה:
תודה חברה
ההרשה נפתחת בסוף החודש ואני כיתה יא, אי אפשר להרשם ב-יב
תודה חברה
ההרשה נפתחת בסוף החודש ואני כיתה יא, אי אפשר להרשם ב-יב
תנסי , אם לא תנסי לא תדעי
שואל השאלה:
אנונימי-ת1
אני דיברתי עם הרכז הדרכה באיזור שלי ואישרו לי להדריך גם בשנה הבאה, נסי לדבר עם מישהו ולברר על זה, תסבירי את הסיטואציה ותשאלי אם יש אפשרות להדריך עוד שנה
אנונימי-ת1
אני דיברתי עם הרכז הדרכה באיזור שלי ואישרו לי להדריך גם בשנה הבאה, נסי לדבר עם מישהו ולברר על זה, תסבירי את הסיטואציה ותשאלי אם יש אפשרות להדריך עוד שנה
כן לפחות ניסית
תנסי למה לא, לא בטוח שיקבלו אותך אבל לכי על זה
היי אני בול במצב כמוך, רק שאני עובדת גם בגן ילדים. אני לא יודעת אם כדאי לי להירשם.. כי כתוב באתר שלהם שעבודה בגן ילדים זה בונוס אבל יש לי רק שנה אחת של הדרכה אז אני לא יודעת מה לעשות
באותו הנושא: